Contact

Hoe kun je de kinderombudsman bereiken?

Wil je met de kinderombudsman een klacht bespreken?

  • Je kunt ons elke werkdag bellen van 09:00 tot 16:00 uur op 0800 2345 111 (gratis).
  • Of stuur een WhatsApp-bericht naar 06 5807 3580. Elke werkdag van 9:00 tot 16:00 uur reageren we binnen het uur.

De kinderombudsman heeft aangepaste spreekuren. Hiervoor moet je vanwege Corona vooraf een afspraak maken. Dat doe je door te bellen naar 0800 2345 111 (gratis). We maken dan een afspraak met je op één van de spreekuren in Rotterdam, of als dat makkelijker voor je is in Capelle aan den IJssel, Hellevoetsluis, Krimpen aan den IJssel, Rhoon of Vlaardingen. In Rotterdam is er spreekuur op iedere dinsdag tussen 09.00 en 11.30, op de woensdagen tussen 13.30 tot 16.00 uur of op donderdagavond (oneven weken) tussen 18:30 en 20:30 uur. In de andere gemeenten is minder vaak spreekuur. Wil je de kinderombudsman snel spreken? Maak dan een afspraak voor Rotterdam. Vergeet niet eerst een afspraak te maken. Vanwege de regels rond Corona kunnen we je zonder afspraak namelijk niet toelaten tot het spreekuur.

Wil je direct een klacht indienen? Maak dan gebruik van het online klachtenformulier.

Verder kun je een klacht indienen via e-mail:

E-mailadres:   info@kinderombudsmanrotterdam.nl

Het adres van het kantoor van de kinderombudsman is:

Gemeentelijke kinderombudsman
Minervahuis 1, 4e etage
Meent 106
3011 JR ROTTERDAM

Het kantoor van de gemeentelijke kinderombudsman in Rotterdam is goed bereikbaar, zowel met het openbaar vervoer (tram, bus en metro) als met eigen vervoer. LET OP: Zie hierboven bij informatie over spreekuren over het maken van een afspraak. Vanwege Corona kunnen we je zonder afspraak niet binnenlaten.

Er is parkeergelegenheid:

  • op straat (let op: alleen met kentekenparkeren of creditcard) en
  • in de nabije parkeergarages Sint Jacobsplaats (Binnenrotte 15), Bijenkorf (Aert van Nessstraat 16) en Plaza (Kruisstraat 13).

Klik hier voor de Routeplanner

Klik hier voor de Routeplanner Openbaar Vervoer