Contact

Hoe kun je de kinderombudsman bereiken?

Heb je een vraag of een klacht voor de kinderombudsman? Bel op werkdagen tussen 9 en 16u met 0800 2345 111 (gratis). Appen kan ook, naar 06 5807 3580. Of stuur een mail of brief. Een klacht kun je ook met het klachtenformulier indienen. Wij kunnen je daar via de telefoon mee helpen.

Je kunt de klacht ook indienen via e-mail:

E-mailadres:   info@kinderombudsmanrotterdam.nl

Het adres van het kantoor van de kinderombudsman is:

Gemeentelijke kinderombudsman
Minervahuis 1, 4e etage
Meent 106
3011 JR ROTTERDAM

De kinderombudsman volgt de maatregelen tegen verspreiding van corona. Daarom spreekuren niet door zoals je gewend bent. Gelukkig is het gratis inloopspreekuur in Rotterdam wel weer open. Hier kun je als inwoner van andere gemeenten die bij de gemeentelijke kinderombudsman zijn aangesloten ook terecht.

Dit spreekuur wordt gehouden in het bureau van de gemeentelijke kinderombudsman aan de Meent 106, 4e etage, in Rotterdam.

De openingstijden zijn

  • iedere dinsdagochtend, 09.00-11.30u
  • iedere woensdagmiddag, 13.30-16.00u, en
  • donderdagavonden in de oneven weken, 18.30-20.30u.

De kinderombudsman hoopt dat de spreekuren in andere gemeenten na de zomer van 2021 weer open mogen.

Het kantoor van de gemeentelijke kinderombudsman in Rotterdam is goed bereikbaar, zowel met het openbaar vervoer (tram, bus en metro) als met eigen vervoer. LET OP: Vanwege Corona moet je eerst een afspraak maken.

Er is parkeergelegenheid:

  • op straat (let op: alleen met kentekenparkeren of creditcard) en
  • in de nabije parkeergarages Sint Jacobsplaats (Binnenrotte 15), Bijenkorf (Aert van Nessstraat 16) en Plaza (Kruisstraat 13).

Klik hier voor de Routeplanner

Klik hier voor de Routeplanner Openbaar Vervoer