Contact

Hoe kun je de kinderombudsman bereiken?

Wil je met de kinderombudsman een klacht bespreken?

  • Je kunt ons elke werkdag bellen van 09:00 tot 16:00 uur op 0800 2345 111 (gratis).
  • Of stuur een WhatsApp-bericht naar 06 5807 3580. Elke werkdag van 9:00 tot 16:00 uur reageren we binnen het uur.

De kinderombudsman heeft vanaf 8 juni een aangepast spreekuur. Dat komt door het Corona virus. Voor het laatste nieuws over hoe je de kinderombudsman kunt bereiken, klik je hier.

Het spreekuur kan voorlopig alleen op afspraak en in Rotterdam. Als je in een andere gemeente woont kun je ook een afspraak in Rotterdam maken. Die kun je maken door te bellen naar 0800 2345 111 (gratis). We maken dan een afspraak met je op een dinsdag tussen 09.00 en 11.30, een woensdag tussen 13.30 tot 16.00 uur of een donderdagavond (oneven weken) tussen 18:30 en 20:30 uur.

Iedereen, dus ook als je in een van de andere gemeenten dan Rotterdam woont, mag in Rotterdam een afspraak maken.

Wil je direct een klacht indienen? Maak dan gebruik van het online klachtenformulier.

Verder kun je een klacht indienen via e-mail of fax:

E-mailadres:   info@kinderombudsmanrotterdam.nl

Fax: 010 241 84 99

Het adres van het kantoor van de kinderombudsman is:

Gemeentelijke kinderombudsman
Minervahuis 1, 4e etage
Meent 106
3011 JR ROTTERDAM

Het kantoor van de gemeentelijke kinderombudsman in Rotterdam is goed bereikbaar, zowel met het openbaar vervoer (tram, bus en metro) als met eigen vervoer. LET OP: het kantoor is tot 1 juni 2020 niet toegankelijk voor niet-medewerkers, zie hierboven bij informatie over spreekuren.

Er is parkeergelegenheid:

  • op straat (let op: alleen met kentekenparkeren of creditcard) en
  • in de nabije parkeergarages Sint Jacobsplaats (Binnenrotte 15), Bijenkorf (Aert van Nessstraat 16) en Plaza (Kruisstraat 13).

Klik hier voor de Routeplanner

Klik hier voor de Routeplanner Openbaar Vervoer