Hoe dien je een klacht in

Kinderen en jongeren kunnen een klacht indienen bij de kinderombudsman. Ook (pleeg)ouders, hulpverleners en andere betrokkenen kunnen bij de kinderombudsman aankloppen.  

Je kunt je klacht op verschillende manieren indienen:

Online:  gebruik dan het online klachtenformulier.

E-mail: stuur je mail naar info@kinderombudsmanrotterdam.nl

Telefonisch: bel naar 0800 2345 111 (gratis). We zijn elke werkdag bereikbaar tussen 9 en 16 uur. Of stuur een App naar 06 5807 3580.

Schriftelijk: wil je de kinderombudsman een brief sturen, dit is ons adres:

Gemeentelijk kinderombudsman
Minervahuis 1, 4e etage
Meent 106
3011 JR Rotterdam

Vanaf 8 juni 2020 spreekuur op afspraak in Rotterdam

De kinderombudsman kan vanaf 8 juni 2020 weer spreekuur houden. Hiervoor is het wel nodig eerst een afspraak te maken, dat doe je door te bellen met 0800 2345 111 (gratis). Het spreekuur is voorlopig alleen in Rotterdam. Als je in een van de andere gemeenten woont ben je ook welkom in Rotterdam. Bij het maken van een afspraak zal je gevraagd worden naar eventuele verschijnselen van Corona. Dat gebeurt ook als je op de afspraak komt.

De afspraak wordt gemaakt op een dinsdag tussen 9-11:30u, op een woensdag tussen 13:30-16:00u of op een donderdagavond (oneven weken) tussen 18:30 en 20:30u.

Neem informatie mee
Neem bij de afspraak eventuele brieven of aantekeningen mee, die over je klacht gaan. Hoe beter de medewerkers van de kinderombudsman worden geïnformeerd, hoe beter ze jou kunnen helpen.